Tampere Taivaalta

Jussi kuvaa Tamperetta dronella.

Instagramissa seuraajia elokuussa 2021 yli 2700 ja Facebookissa lähes 1800.
Hahmottelimme loppuvuodesta 2020 miten kuvia voisi tuotteistaa ja jatkossa jalostaa sekä kuluttajakauppaan että B2B-puolelle sopiviksi, helposti ostettaviksi kokonaisuuksiksi. Mm. benchmarkaten tarkensimme positiota markkinoilla ja selkeytimme tekemistä niin että kaupallisen potentiaalin voisi hyödyntää.

e.jpg

Tuulikki Media

Soile piirtää yhden viivan tekniikalla mm. uniikit muotokuvat ja kaupunkitaulut.

Selkeytimme aluksi yhdessä (2020) mitä ollaan tekemässä, miksi ja kenelle. Kun kohderyhmät ja ostajapersoonat olivat selvillä, jäsensimme verkkosivua uudelleen, SEO huomioiden. Myös tekstiä muokkasimme asiakasnäkökulma ja ostopolku mielessä. Uusi markkinointistrategia ohjenuorana, somepostausten tavoitteet kirkastuivat ja FB-mainonnan sekä GoogleAdsin perusteet otettiin haltuun. Soile toivoi myös konkreettista apua sisältötyyppien ideointiin ja postausten varsinaiseen kirjoittamiseen.

tuulikkimedia_viivapiirros.jpg


Näitä alansa huippuja yhdistää omasta intohimosta jalostunut yritys.
Sitä oli hienoa kaupallistaa.

Edellinen
Edellinen

CASE Koukkuniemen Kesäpäivä 2019 »